6 راه برای شرع کسب درآمد از اینستاگرام
آخرین اخبار رسمی در حوزه رایانه و موبایل و خرید اینترنتی
6 راه برای شرع کسب درآمد از اینستاگرام
شنبه 22 آذر 1399 ساعت 22:47 | بازدید : 235 | نویسنده : میلاد حیدری | ( نظرات )

در زمان های نامشخص ، بسیاری از مشاغل مجبور به خلاقیت برای ادامه کار هستند. این بدان معنی است که از طریق سرویس های پخش ویدئو ، ویترین فروشگاه های فیزیکی را به بازارهای دیجیتال و رویدادهای آنلاین و کارگاه های حضوری را منتقل می کنید. و برای کسانی که ممکن است کاملاً از کار بیکار شوند ، اکنون می تواند فرصتی بی نظیر باشد تا سرانجام آن طرف را از زمین دور کنند.

در هر موقعیتی که باشید ، ایجاد نمایه تجاری اینستاگرام ابزاری قدرتمند برای اطمینان از موفقیت طولانی مدت در تجارت است. آیا می دانید در حال حاضر بیش از 1 میلیارد حساب فعال اینستاگرام در سراسر جهان وجود دارد (با 90٪ از این موارد در مشاغل موجود در Instagram)؟ بعلاوه ، با 200 میلیون کاربر اینستاگرام که هر روز حداقل از یک نمایه تجاری بازدید می کنند ، مارک های تجاری این فرصت را دارند که از طریق استراتژیک از اینستاگرام برای ارتباط و تعامل با مشتریان بالقوه در سراسر جهان استفاده کنند.

بنابراین ، چرا مهم است که مارک ها از پروفایل های کسب و کار اینستاگرام در وهله اول استفاده کنند؟ بیایید برخی از مزایای انتقال از یک حساب شخصی به حرفه ای اینستاگرام را بررسی کنیم:

- دسترسی به تجزیه و تحلیل های ارزشمند: آیا می خواهید ببینید چه محتوایی در بین مخاطبان شما طنین انداز است؟ کنجکاو هستید که ببینید پیروان شما در چه زمانی آنلاین هستند و در کدام کشورها مستقر هستند؟ نمایه کسب و کار اینستاگرام شما را قادر می سازد تا بینش پیروان و عملکرد محتوای خود را مشاهده کنید.

- فرصت های بیشتر برای هدایت ترافیک وب سایت: آیا می دانید فقط حساب های تأیید شده کسب و کار اینستاگرام با 10 هزار فالوور یا بیشتر می توانند به ویژگی "کش رفتن" در داستان های اینستاگرام دسترسی داشته باشند؟

- اهرم تبلیغات اینستاگرام: برای مشاغلی که به دنبال تبلیغ محصولات و خدمات خود از طریق رسانه های اجتماعی هستند ، استفاده از نمایه کسب و کار اینستاگرام به شما امکان می دهد تا کمپین های تبلیغاتی را در سراسر سیستم عامل اجرا کنید.

مطمئن نیستید که باید زمان شروع پروفایل کسب و کار اینستاگرام را از کجا شروع کنیم؟ نگران نباشید ، این راهنمای تخصصی شما را در کمترین زمان بر این بستر رسانه های اجتماعی تسلط می بخشد!

 


برنامه ریز رایگان رسانه های اجتماعی!
بیش از 2 مارک تجاری در حال حاضر از ابزار ایجاد ، برنامه ریزی و انتشار همه در یک ما برای پست ها و داستان ها استفاده می کنند!

شروع به صورت رایگان!

در این وبلاگ ، همه چیز را می آموزید:

- چگونه نمایه مشاغل Instagram خود را برای به حداکثر رساندن میزان دسترسی و تعامل بهینه کنید

-چرا تهیه یک استراتژی رسانه اجتماعی باعث موفقیت کسب و کار شما در اینستاگرام می شود

کدام یک از ویژگی های اصلی پلت فرم مارک ها می توانند از اینستاگرام (و چرا) استفاده کنند

-چگونه ایجاد روابط با اینفلوئنسرها می تواند باعث افزایش قدرت دسترسی شما در اینستاگرام شود

چگونه می توان نمایه اینستاگرام خود را به طور موثر در سیستم عامل های بازاریابی موجود خود ارتقا داد + خیلی بیشتر!

آماده شروع و ایجاد حضور موفق در Instagram Business هستید؟ بیایید غواصی کنیم

 

یک نمایه تجاری اینستاگرام ایجاد کنید
این نکته اول ممکن است ساده به نظر برسد ، اما برای افزایش قابلیت کشف مشاغل خود در اینستاگرام ضروری است. پس از ایجاد یک حساب اینستاگرام ، با بررسی تنظیمات حساب خود ، از نمایه کسب و کار خود اطمینان حاصل کنید. به سادگی از طریق برنامه تلفن همراه وارد حساب اینستاگرام خود شوید ، روی سه خط افقی در سمت راست بالای نمایه خود ضربه بزنید و "تنظیمات" را بزنید. برای تبدیل نمایه شخصی خود به حساب کسب و کار Instagram ، "حساب" را انتخاب کرده و سپس "تغییر به حساب حرفه ای" را انتخاب کنید.

در IG به تجارت بپردازید

 

اما گزینه ها در اینجا متوقف نمی شوند! اینستاگرام اخیراً ویژگی جدیدی را ارائه داده است که به مارک ها اجازه می دهد کسب درآمد از اینستاگرام انتخاب کنند آیا یک خالق هستند (مانند تأثیرگذار ، خالق محتوا یا شخصیت عمومی) یا یک کسب و کار (مانند یک مارک ، ارائه دهنده خدمات یا سازمان). وقت بگذارید و بررسی کنید و انتخاب کنید که کدام گزینه بیشتر به کسب و کار شما مربوط می شود.

 

نمایه مشاغل اینستاگرام خود را بهینه کنید
اکنون حساب خود را راه اندازی کرده اید ، وقت آن است که اطلاعات plannthat نمایه کسب و کار اینستاگرام خود را بهینه سازی کنید تا اطمینان حاصل کنید که بیشترین ارزش را از سیستم عامل دریافت می کنید.

در اینجا یک چک لیست مفید برای شروع وجود دارد:

بارگذاری یک تصویر نمایه چشم نواز: سعی کنید از آرم کسب و کار خود یا یک گرافیک برجسته که نشان دهنده نام تجاری شما است استفاده کنید.

-کلمات کلیدی را به نام حساب خود اضافه کنید: همانطور که دسته اینستاگرام شما قبلاً نام مشاغل شما را در بر داشته است ، با افزودن کلمات کلیدی به نام حساب خود ، قابلیت کشف حساب های خود را بهبود ببخشید. این کار با ضربه زدن روی دکمه "ویرایش نمایه" در نمایه شما انجام می شود.

نکته: درباره خدمات یا کالاهای اصلی کسب و کار خود فکر کنید و این شرایط را به نام حساب خود اضافه کنید. به عنوان مثال ، اگر نام تجاری شما محصولات مراقبت از پوست ارگانیک را به فروش می رساند ، سعی کنید نام خود را با عبارتی مانند "فروشگاه طبیعی و بهداشتی مراقبت از پوست" نامگذاری کنید.

-با استفاده از یک ابزار پیوند زیستی برای افزایش بازدید وب سایت: آیا می دانید پیوند بیوگرافی اینستاگرام شما تنها لینک قابل کلیک در کل نمایه اینستاگرام شما است؟ با استفاده از ابزارهایی که می توانند تعداد مکان هایی را که کاربران خود را به آنجا هدایت می کنید گسترش دهند ، از این پیوند نهایت استفاده را ببرید. ابزارهایی مانند LinkTree ، Lnk.Bio و Milkshake را امتحان کنید تا کاربران را همزمان به چندین صفحه وب مرتبط کنید.

-بیوگرافی جذاب اینستاگرام را بسازید: داستان برند خود را با زیر 150 حرف یا کمتر با استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با محصولات و خدمات اصلی خود بگویید.

سعی کنید از شکلک ها و هشتگ ها استفاده کنید تا از هر کاراکتری نهایت استفاده را ببرید!

اطلاعات تماس خود را به روز کنید: اطمینان حاصل کنید که مشتریان می توانند از طریق اینستاگرام با به روز نگه داشتن تمام اطلاعات تماس با کسب و کار شما تماس بگیرند. برای ویرایش این اطلاعات ، روی "ویرایش نمایه" کلیک کنید و سپس روی "گزینه های تماس" ضربه بزنید و دکمه های اقدام مربوط به کسب و کار خود را انتخاب کنید (مانند تماس ، ایمیل یا بازدید).

 

اهداف و اهداف کلیدی کسب و کار خود را در اینستاگرام روشن کنید
مانند تمام تصمیمات تجاری ، تهیه یک استراتژی روشن برای حضور در Instagram Business خود بسیار مهم است. اولین گام این است که اهداف و اهداف اصلی خود را شناسایی کنید ، زیرا این امر به شما کمک می کند تا تمام تلاش های شما را در سراسر سیستم عامل شکل دهد و به آنها اطلاع دهید.

برای روشن کردن اهداف خود ، س yourselfالات زیر را از خود بپرسید:

-بازار هدف شما کیست؟ در نظر بگیرید که خواسته ها ، نیازها و نقاط درد آنها چیست و چگونه می توانید با استفاده از محتوای استراتژیک اینستاگرام این مشکل را برطرف کنید.

-چه اقدامی می خواهید از مخاطبان اینستاگرام الهام بگیرید؟ اهداف اصلی حضور تجاری اینستاگرام خود را از ایجاد ترافیک وب سایت گرفته تا ایجاد آگاهی از برند یا حتی تبلیغ محصولات و خدمات جدید در نظر بگیرید.

-موفقیت در اینستاگرام چگونه به نظر می رسد؟ آیا شما در ایجاد یک جامعه جذاب پیروان ، با افزایش بازدیدکنندگان وب سایت یا امیدوار به افزایش فروش محصولات فصل جدید خود متمرکز هستید؟ این به شما کمک می کند KPI ها و معیارهای موفقیت را ایجاد کنید تا شما را در مسیر موفقیت کسب و کار خود با استفاده از اینستاگرام نگه دارد.

 

یک استراتژی محتوای اینستاگرام درست کنید
هنگامی که هدف و اهداف خود را شناسایی کردید ، زمان آن فرا رسیده است که شروع به برنامه ریزی محتوایی کنید که در اینستاگرام به اشتراک می گذارید. این کمی جالب است! با در نظر گرفتن بازار هدف خود ، ستون های اصلی محتوای خود را برای به نمایش گذاشتن نام تجاری خود و همچنین هدف دادن به محتوای خود توسعه دهید.

استراتژی محتوای اینستاگرام را بسازید

 

برخی از نمونه ستون های محتوا برای اینستاگرام می تواند شامل موارد زیر باشد:

 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 281
بازدید کل : 2698
تعداد مطالب : 74
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 74
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 2

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 6
:: بازدید ماه : 281
:: بازدید سال : 1232
:: بازدید کلی : 2698